jelentkezés
Hogyan foglalhatsz?
Töltsd ki az alábbi jelentkezési űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.
Kérjük csak egyszer kattints a fenti jelentkezés gombra. Folyamatos töltést fog neked jelezni, de közben rögtön megérkezik hozzánk a jelentkezési lapod. A jelentkezést pár órán belül e-mailben igazoljuk vissza. (A hiba elhárításán informatikusaink dolgoznak. Köszönjük a türelmet!)
Hogyan fizethetsz?
Megrendelés esetén többféle fizetési mód közül választhatsz:
- Átutalás – saját bankszámládról közvetlenül utalhatsz bankszámlánkra: OTP BANK 11734004-20479875 (EuroMiskolc Travel).
- A fenti bankszámlára az OTP BANK bármelyik fiókjában személyesen készpénzben is befizetheted az utazás összegét.
- Kérjük fizetéskor az utalást végző személy mindig tüntesse fel a közlemény rovatban az út poziciószámát. A poziciószámot az e-mailben küldött visszaigazolásban küldjük meg neked.
Az Utazási Feltételek elfogadása
Ajánlatainkra a EUROMISKOLC TRAVEL Általános Szerződési Feltételei vonatkoznak. A feltételeket itt megtekintheted. Az előleg vagy a teljes részvételi díj befizetésével automatikusan elfogadod feltételeinket, ezért kérjük, fizetés előtt feltétlenül olvasd el azokat!
Fontos: egy foglalási azonosító alatt szereplő szolgáltatások tekintetében elegendő egy (általában a foglalást intéző ill. a részvételi díjat befizető) személynek elfogadnia az utazási feltételeket, amelyek így valamennyi, a foglalásban szereplő utasra érvényesek ill. vonatkoznak!
Az utazás lemondása rendkívüli esetekben
Szerződéses szabályaink értelmében a részvétel lemondása esetén az utazás megkezdése előtti 30-15 napon belül a teljes részvételi díj 50%-át, 14 napon belül 100%-át számítjuk fel kötbérként (hiszen nekünk is ki kell fizetni a szállodai szobákat és étkezéseket, a busz fuvardíját és esetlegesen más kinti szolgáltatók díjait is). Lemondás esetén díjmentesen tudunk más utasokat regisztrálni ugyanarra a foglalásra. Ehhez csak egy e-mailt szükséges küldenetek az info@eurotrip.hu e-mail címünkre, amely tartalmazza a helyettetek utazók következő adatait: név, születési dátum, egy e-mail cím és egy telefonszám a kapcsolattartáshoz. Harminc napon belüli lemondás esetén egyedül a lemondási (sztornó) biztosítással fizethetjük nektek vissza a befizetett részvételi díjat. Ehhez kombinált utazási biztosítást és sztornó biztosítást a jelentkezéstől számított tíz (10) napon belül tudtok nálunk igényelni. A sztornó biztosítás díja több napos utazásoknál 500 Ft/fő/nap, továbbá a teljes részvételi díj 3,5%-a. Kérjük foglaláskor jelezd nekünk, ha szeretnél sztornó biztosítást kötni és tájékoztatunk a feltételekről!
Utazási dokumentumok
A részvételi jegyet e-mailben küldjük a befizetést követően. Kérjük az általunk küldött részvételi jegyet kinyomtatva vagy okoseszközön hozd el magaddal az indulásra és felszálláskor mutasd be az idegenvezetőnknek! Amennyiben az utazás előtti 5. napig nem kapod meg ezeket, vagy az utazási dokumentumokkal kapcsolatban bármilyen kérdésed merülne fel, feltétlenül hívd irodánkat a 06-46-322-527-es számon. Ha biztosítást kértél tőlünk, akkor a biztosítási kártyát az idegenvezetőtől fogod megkapni az utazás első napján.
Utazás utáni ügyintézés
A hatályos ÁFA törvénynek megfelelően végszámlát csak az utazás után tudunk kiállítani. Amennyiben ezt előzetesen kéred, a számlát a hazaérkezését követően postai úton küldjük el. Amennyiben a megrendelő magánszemély, a számlát nem a saját nevére kéri (céges számlát kér) vagy eleve céges utat rendel, úgy a hatályos Áfa törvény alapján a szolgáltatás árára +25% általános forgalmi adót kell felszámítani, amit a céges megrendelő visszaigényelhet. Céges számlát csak úgy lehet kiállítani, hogy az eredetileg meghirdetett árra fel kell számítani a törvény által előírt forgalmi adót(ÁFA), mely visszaigényelhető. Céges számlát csak akkor tudunk kiállítani, ha ezt foglalásnál jelzi, utólag nem áll módunkban változtatni.
Minőségi kifogások
Utazásainkat képzett és gyakorlott idegenvezetők kísérik, buszos és szállodai szolgáltatóink hosszú évek óta ugyanazok. Ennek ellenére előfordulhat, hogy az utazásod során a kapott szolgáltatással kapcsolatban minőségi kifogásod merül fel. Ilyenkor kérjük, hogy az írásos panaszt a helyszínen felvett és az idegenvezetővel aláíratott jegyzőkönyvvel, valamint az esetleges további bizonyítékokkal együtt e-mailben juttasd el hozzánk. Mindent elkövetünk, hogy esetleges kifogásodat a lehető legrövidebb idő alatt rendezzük. A panaszos ügyintézés hivatalos határideje harminc nap.