jelentkezés

Hogyan foglalhatsz?

Töltsd ki az alábbi jelentkezési űrlapot. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.


Feliratkozom a hírlevélre

Az online regisztrációhoz szükséges személyes adatok kezelését a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságához 2012. június 28. nappal bejelentettük és a Hatóság 2013. január 15. napon kelt nyilvántartásba vételi határozata alapján a személyes adatokat a NAIH-59435/2012. nyilvántartási számon kezeljük.

 

Hogyan fizethetsz?

Megrendelés esetén többféle fizetési mód közül választhatsz:

Az Utazási Feltételek elfogadása

Ajánlatainkra az Eurotrip Utazási Iroda általános szerződési feltételei vonatkoznak, amelyek IDE kattintva olvashatóak. Az előleg vagy a teljes részvételi díj befizetésével automatikusan elfogadod feltételeinket, ezért kérjük, fizetés előtt feltétlenül olvasd el azokat! Általános utazási tájékoztatónk az utazási csomagról IDE kattintva olvasható el. Adatkezelési tájékoztatónkat pedig IDE kattintva tudod megismerni. További hasznos információkat a gyakran ismételt kérdések menüben (gy.i.k.) találhatsz!

Fontos: egy foglalási azonosító alatt szereplő szolgáltatások tekintetében elegendő egy (általában a foglalást intéző ill. a részvételi díjat befizető) személynek elfogadnia az utazási feltételeket, amelyek így valamennyi, a foglalásban szereplő utasra érvényesek, illetve vonatkoznak!

Részvételi jegy, biztosítási kötvény (utazási dokumentumok)

A részvételi jegyet e-mailben küldjük a befizetést követően. Kérjük az általunk küldött részvételi jegyet okoseszközön (telefon, tablet) hozd el magaddal az indulásra és felszálláskor mutasd be az idegenvezetőnknek. Amennyiben az utazás előtti ötödik napig nem kaptál részvételi jegyet, vagy az utazási dokumentumokkal kapcsolatban bármilyen kérdésed merülne fel, feltétlenül hívd irodánkat a 06-20-978-2635 telefonszámon. Ha biztosítást kértél tőlünk, akkor a biztosítási kötvényt az utazás előtt e-mailben küldjük neked vagy az idegenvezető adja át neked a biztosítást az utazás első napján.

Tudnivalók a biztosításokról

Az AEGON Compass BBP utasbiztosítás általános szerződési feltételeit IDE kattintva tudod megismerni. Ugyanennek a biztosításnak a szolgáltatási- és díjtáblázata IDE kattintva elérhető. Az AEGON Útlemondás-biztosítás (sztornó) feltételeit IDE kattintva megismerheted. A Compass utasbiztosítási termékismertető ITT olvastató, az Útlemondási-biztosítás termékismertető pedig ITT olvasható. Ezeket a dokumentumokat biztosítás igénylése esetén e-mailben is elküldjük neked!

Utazás utáni ügyintézés

A hatályos ÁFA törvénynek megfelelően végszámlát csak az utazás után tudunk kiállítani. Amennyiben ezt előzetesen kéred, a számlát a hazaérkezését követően postai úton küldjük el, egyéb esetben elektronikus formában készítjük el a számlát. Amennyiben a megrendelő magánszemély és a számlát nem a saját nevére kéri (céges számlát kér) vagy eleve céges utat rendel, úgy a hatályos Áfa törvény alapján a szolgáltatás árára +27% általános forgalmi adót kell felszámítani, amit a céges megrendelő visszaigényelhet. Céges számlát csak úgy lehet kiállítani, hogy az eredetileg meghirdetett árra fel kell számítani a törvény által előírt forgalmi adót (ÁFA), mely visszaigényelhető. Céges számlát csak akkor tudunk kiállítani, ha ezt foglalásnál jelzi, utólag nem áll módunkban változtatni.

 

Loading...